Services خدمات پس از فروش


در صورت مشاهده هر گونه ايراد يا ابهام در عملکرد دستگاهها، قبل از اقدام به ارسال دستگاه حتماً با بخش خدمات پس از فروش شرکت باسط پژوه تهران تماس حاصل فرماييد.
بسياري از ايرادات مشاهده شده در نتيجه اشتباه در تنظيمات انجام شده و يا نحوه سيم‌بندي مي باشد و نياز به ارسال دستگاه نمي‌باشد.
هنگام ارسال دستگاه به بخش خدمات پس از فروش شرکت باسط پژوه تهران جهت تعمير و يا کاليبراسيون يا هرگونه خدمات ديگر لطفاً نکات زير را رعايت فرماييد :
1- پس از باز کردن دستگاه از محل نصب، حتماً پيچ‌هاي مربوط به ترمينالها را محکم ببنديد تا هنگام حمل و نقل جدا نشوند.
2- ايراد دستگاه (در صورت مشاهده ايراد) و يا نوع خدمات درخواستي را به صورت کتبي همراه با دستگاه ارسال فرماييد.
3- پس از ارسال دستگاه از طريق پست و تيپاکس و غيره از رسيدن دستگاه به شرکت باسط پژوه تهران اطمينان حاصل نماييد.
4- لطفاً پس از دریافت دستگاه از تعمیر یا کالیبراسیون، هنگام نصب تنظیمات مربوطه (مانند نسبت تبدیل CT و PT، Baudrate، کد داخلی دستگاه و ...) را کنترل و مطابق با شرایط محل نصب تنظیم نمایید.



محصولات شرکت باسط پژوه دارای 3 الی 5سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش مي‌باشند. (دوره گارانتی هر محصول در صفحه مربوط به همان محصول درج شده است.)

  • تعمير کليه دستگاهها در زمان گارانتي، رايگان است.
  • ارسال و دريافت بر عهده مشتري مي‌باشد.
  • شرکت باسط پژوه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال دریافت دستگاه‌ها از ترمینال، انبار باربری و ... ندارد و کلیه دستگاه‌ها فقط درب شرکت تحویل گردند.